5 Haziran 2013 Çarşamba

Merhaba İnsan Kaynakları Dünyası

Bu blogu açtığım zaman İdari İşler Sorumlusuydum ancak bu satırları İnsan kaynakları Uzmanı unvanıyla yazıyorum.

Mart ayının başlarında ‘’hrikdunyasi’’ olarak yazılarımı yayımlamaya başladığımda ilk yazımda kendimi tanıtarak  enerji şirketinde çalıştığımı belirtmiştim. O sıralarda işten ayrılma hazırlıkları ve yeni iş arayışları içerisindeydim. Tabi ki amacım İnsan Kaynakları alanıydı ve alanında bilgili bir İnsan Kaynakları çalışanı olmak için çeşitli eğitimler almaya başladım. Gerek İKÜSSÜ’nden gerekse Yıldız Teknik Üniversitesi ve İstanbul İnstitute’den almış olduğum eğitimler sayesinde İnsan Kaynakları alanında kendimi geliştirme imkânı buldum. Kendimi geliştirdikçe bu alana ilgim artarak devam etti ve iş arayışlarımı İnsan Kaynakları üzerine yoğunlaştırdım.

Yaklaşık 2-3 ay süren iş arayışımın sonucunda mutlu sona ulaştım ve faaliyet alanında önemli bir güce sahip olan  beton firmasında İnsan Kaynakları Uzmanı olarak göreve başladım. Bende sonunda İnsan Kaynakları dünyasına adımımı atmıştım. Bu dünyada öğreneceğim çok şey var.

Tekrar merhaba İnsan Kaynakları dünyası diyerek yazılarıma kaldığım yerden devam ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder