29 Aralık 2013 Pazar

2013 Yılı Değerlendirmesi




2013 yılını bitirip 2014 yılına girmeye yaklaşıyoruz.Yani koca bir 365 gün 6 saati daha devirmeye az kaldı.Bu 1 yıl içerisinde acı-tatlı bir çok olay gelmiştir başımıza.Umarım ki yeni senede bütün her şey istediğiniz gibi gönlünüzce geçer.

Bu yazımda  kendim ve blogum için 2013 yılının değerlendirmesini yapmak istiyorum.Önce kişisel olarak bakacak olursak;

2013 yılı 1 Ocak itibariyle enerji sektöründe faaliyet gösteren kurumsal bir firmada İdari İşler Sorumlusu olarak görev yapmaktaydım.Ekim 2011 yılında başladığım bu görevden 2013 yılı içerisinde Mart ayında ayrıldım.İşimden ayrılmanın sebeplerinden birisi İnsan Kaynakları alanına geçiş yapmak isteğimdi.Bunun için çeşitli eğitimlere katılarak İnsan Kaynakları alanında kendimi geliştirmeye çalıştım.Mayıs ayından itibaren hedefime ulaştım ve beton sektöründe faaliyet gösteren yine kurumsal olan yeni şirketimde İnsan Kaynakları Uzmanı olarak görevime başladım.Kişisel olarak hedeflediğim yerdeyim.2013 yılı biterken İnsan Kaynakları alanını bir parçası olmak beni mutlu ediyor.Bundan sonraki amacım İnsan Kaynakları adına olabildiğince kendimi geliştirmek olacak.

2013 yılını birde blog açısından değerlendirmek istiyorum:

Her şey İnsan Kaynakları bloglarını takip etmemle başladı.Blog yazarlarının teşvik edici yazılarını okuyarak İnsan Kaynakları blog dünyasının içinde yer almaya karar verdim ve 7 Mart 2013 tarihindeki ilk yazımdan bu tarihe kadar Hrikdunyasi adı altında yazılarımı paylaşmaya devam ediyorum. Bu yazımla birlikte 29 yazım blogumda yer almış olacak. Önümüzdeki yıl içerisinde yazılarımı çoğaltmayı planlıyorum.

Hrikdunyasi için önemli bir gelişme de Twitter’da yer almaya başlamasıdır.Twitter kullanıcıları twitter.com/hrikdunyasi adresinden Hrik Dünyasının  Twitter sayfasına ulaşabileceklerdir. Burada İnsan Kaynakları profesyonellerinin yazılarına ve paylaşımlarına, İnsan Kaynakları ile alakalı gelişmelere, haberlere ve Twitter’da yer alan iş ilanlarına ulaşabilirsiniz. İnsan Kaynakları Dünyasındaki gelişmeleri takip etmek için hrikdunyasi’ni takip ediniz.

Hrikdunyasi olarak önümüzdeki yıl değişikliklerle karşınızda olmaya devam edeceğiz.

Her şeyin başı sağlık diyerek sağlıklı, huzurlu, mutlu ve de başarılı bir yıl diliyorum. İşe aldığınız kişilerin çok işten göndermek zorunda kaldığınız kişilerin az olması dileğiyle mutlu yıllar

2014 yılının gönlünüzce geçmesi dileğiyle. Yeni yılınız kutlu olsun.


Güle Güle 2013 Hoş Geldin 2014 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder