8 Mart 2014 Cumartesi

Nice Yazılara









Her şey İnsan Kaynakları bloglarını takip etmemle başladı.Onları okuyor,bilgilerden faydalanıyor ve her gün takip ediyordum. Bende bir şeyler karalamayı seviyordum ancak bunu kendi kendime yapıyordum.Ve bir gün dedim ki ‘’bende bilgim dahilinde içimden gelenleri yazayım ‘’.O gün geçtiğimiz yıl bugündü (aslında dündü).Hrikdünyası böyle ortaya çıktı.O gün farklı bir şirket ve farklı bir görevdeydim bugün farklı bir bir şirket ve farklı bir görevdeyim.Bakalım seneye bugün nerede olacağız ?


7 Mart 2013 tarihinde ‘’Hoşgeldiniz’’ adlı yazımla açılış kurdelesini keserek blog hayatına adım attım.Aradan koca bir yıl geçti.Ve bu 1 yılda 37 yazıyla blog dünyasında yer aldım.Aslında sayı düşük bence (ayda ortalama 3 yazı) ancak öyle bol bol yazayım diye amacım yok.İçimden geldiği zaman ve içimden hangi konu geçiyorsa onu yazıyorum.Yazılarımın çoğu da teorik bilgiler vermekten ziyade kendi yorumlarımdan oluşmaktadır.

Bir şeyler üretmek,paylaşımlarda bulunmak gerçekten hoşuma gitti ve bundan sonra da gittiği yere kadar devam edeceğim. Hrikdünyasında nice yazılar diliyorum kendime.1 yılını havai fişeklerle kutluyoruz

Buradan yazılarımı okuyan okumayan herkese teşekkür ediyorum.Bugünün ayrı bir önemi bulunmaktadır.Dünya kadınlarının günü kutlu olsun.Aslında kadınlara özel günlerde değil her gün değer verilmesi gerektiğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder