8 Mart 2015 Pazar

Nice Yazılara (2.Yıl)




2 yıl önce bugün tam öğle saatleriydi.Zor günler yaşarken blog yazmaya karar vermiştim.Bir anlamda bloga sarılmıştım.Aradan tam olarak 2 yıl geçmiş ve hala ayda bir de olsa yazılarımla devam ediyorum



Hr-İk Dünyası’nın açılış kurdelesini 2 yıl önce şu şekilde açmıştık:


Geçtiğimiz yıl 1 yaşını da şöyle kutlamıştık:


bu yazımızda  da 2 yılımızı kutluyoruz

1 yaşına gelene kadar 37 yazı ile geçirmiştik.2 yaşına gelene kadar ise sayı düşmüş olsa da( 14 yazı) her ay en az 1 yazı ile de olsa blogda yer aldım

Bundan sonra da elimden geldiğince blogumda yazılarımla yerimi almaya çalışacağım

Önümüzdeki yıl 3.yaşı kutlarken buluşmak dileğiyle doğum günü pastasını (tabi ki Beşiktaş pastası olacak ) kesiyorum



2.yaşı kutlarken de aynı tarihlere denk gelen özel bir günü de kutlamadan geçmeyelim

8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü kutlu olsun.Kadına şiddetin olmadığı bir ülke olmak dileğiyle



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder