6 Kasım 2013 Çarşamba

Baylı Bayanlı kongre yapıyorlar(MIŞ)


       İnsan Kaynakları sektörünün en prestijli kongrelerinden bir tanesi bu hafta içinde düzenlen(MİŞ).PERYÖN’ün son 20 yıldır düzenlemiş olduğu İnsan Yönetimi Kongresinin 21.si gerçekleştiril(MİŞ).İnsan Kaynakları Profesyonelleri bu kongreye akın et(MİŞ).Üstelik bu organizasyon Lütfi Kırdar Kongre Salonunday(MIŞ).Yerli ve yabancı olmak üzere 23 İK Profesyoneli çeşitli başlıklarda deneyimlerini aktar(MIŞ)
    
      Neden MIŞ’lı yazdın diye merak eden olursa ben orada olamadığım için ‘’miş’’li geçmiş zaman kullandım.Bu yazdıklarını nereden biliyorsun derseniz ben twitter’dan kongreyi takip eden blog yazarlarının yalancısıyım.Zira kongreyi attıkları tweet’ler sayesinde takip etmiş oldum.
      
      Artık önümüzdeki maçlara (yok o futbolcuların sözüydü) önümüzdeki kongrelere bakacağız.Elbet biz de orada oluruz J

      Atılan tweetlerden anladığım kadarıyla oldukça eğlenceli ve kaliteli bir kongre yaşan(MIŞ).(Yine mış’lı bir cümle )

       Kongre ile alakalı detayları ve yorumları İK blog yazarlarının sayfalarında bulabileceksiniz.Kendilerinin yorumlarını merakla bekliyor olacağız.Şimdi harıl harıl yazılarını hazırlıyorlardır.


        İK Blogu demişken bir kez daha tebriklerimizi iletmeden geçmeyelim :

        Bu sene ilki gerçekleştirilen İK Blog yarışmasının galibi takip etmeye başladığım ilk bloglardan olan  Çağın İnsan Kaynakları (aydancag.com) ve  blogun  sahibi Sayın Aydan Çağ olmuştur.Birbirinden değerli  ve kaliteli bloglar ile yazarlarının mücadele ettiği yarışmada zirvede yer almıştır.Kendisini bu başarısından dolayı tebrik ediyorum, başarılarının ve yazılarının  devamını diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder